Crn91 Kızlar benim durumumda olan var mı bugün doktora gittim sadece kese göründü sınırları normal dendi 15 gün sonra bebeği görmek için tekrar gel dedi doktor.
Sermec Crn91 tabı canım cok normal bu haftada zaten sadece kese görünür 2 haftaya inşallah bebekte kalp atımı da olusur 🙏
minik_kuzu_ Normal benim de ilk gittiğimde kese göründü korkum ve endişem oldu boş gebelik adına (kimyasal gebelik yaşamıştım) ama çok şükür bebekte bi hafta sonra göründü hiç strese girme ilk kese görünüyor sonra bebiş ♥️ Rabbim sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı büyütmeyi nasip etsin inşaAllah ☺️
Ayse-karadag Çok normal benim ilk gittiğimde kese görünmemişti ilk keseyi gördük sonra kalp atışlarını duyduk canını sıkma iyi düşün iyi olsun
Crn91 Çok teşekkür ederim hepinize inşallah sorunsuz bir şekilde ben de bebeğimi görürüm sağlıkla 🙏❤️
Busra006 Gayet normal, bir problem olsa doktor söyler zaten doktoruna güvenmeni öneririm boşuna evham yapmamalısın..