Superfreshlerim Gizemmali71 canım benimde birgün çok acıdı bir daha olmadı ama ilerleyen haftalarda göbek deliği dışarıya çıkıyor diye çok ağrı oluyor diye yazanlar olmuştu buradan okumuştum
Mislimelek Gizemmali71 benimde acıyor be etrafı uyuşuk biraz halbuki göbek deliğim falan hiç dışarı çıkmadı. İkizlere hamileyim 25 haftadayım ama karnım epeyi büyük sanırım ondan çok geriliyor diye düşünüyorum 🤔
yavrukoala13 Gizemmali71 evet cnm bebek büyüdkçe acıtıyor baskıdan dolayı ama bi kaç haftaya geçer diye tahmn ediyorm benm bldgn ağrıyordu 2-3 haftadr geçti ellememeye dikkt ediyorm eller oynarsan acıyablr
Duygu_lu Gizemmali71 bende oldu canım şu an 36. Haftadayım hala var 25 de başladı kordonumuz kısa haraketlerde acı hissediyorum ama sıkıntı işgal etmiyor dedi doktorum
Gizemmali71 Superfreshlerim aslında göbek deliğimin kenarı falan değil üstünde baya hareket edince bile sızlıyor
Mislimelek Gizemmali71 doğrudur benim karnımı gören Doğumun yakın herhalde diyor halbuki daha çoook var kim bilir belki de 34 haftalık göbeğidir bendeki de 🤣🤣
nartanemm benimde göbeğim ağrıyordu etrafı filan sanki yırtılır gibi sonra ultrasyonda dizlerinin orda olduğunu.gordum sanırım.ondan acıtıyor.pozisyonu değiştirince ağrısı hafifliyor
Gizemmali71 Mislimelek ahahash 😂😂 bende göbeğim çıkmıyo diye 7 ay bekledim çıktı şimdi yavaş yavaş aşağı iniyo küçülüyor gibi hiç bişi anlamadım bu hamilelikten 😂😂
espalp Gizemmali71 o uzun zamandır acıyor zaten üstü bile çatladı. Bugün göbek deliği üstüne sanki bi şey batırıyorlar gibi garip bi his oldu bi baktım gözümle gördüm o ana şahit oldum bi nokta kızardı sanki yırtıldı kırmızılık oluştu🤦🏼♀️
emreselvi Benimde 24 haftada göbek deliğim çok açıyordu acile gittim parmağını oraya sokmuş meğersem doktor bile şaşırdı