Deletedmom0071 Yemeyin. Sakatat bebeğin kaldıramayacağı miktarda protein içeriyor ne doktorlar ne de diyetisyenler asla tavsiye etmiyorlar.
erbasbebek Bende yedim 2.ayımda canım cekmişti. Kurban bayramından doğradım da. Tabiki herseyin fazlası zarar canın cekiyorsa yiyeceksin inanma öyle şeylere