Mr1517 dün aynı soruyu burada ben de sordum ve almaya karar verdim. Çünkü pompanın birden çok işlevi var:
Sadece süt depolamak için gerekmiyor; mesela sütün devamlılığı için bebeğin emmesinin yanında bir de pompayla çekmek yararlı oluyormuş.
Memelerde fazla süt depolandığında mastit olabilirmişiz, bunu engellemek için fazla sütün boşaltılması gerekiyormuş.
Ve tabi süt depolama işlevi de var.