Yelizege1991_ Arkadaşlar sizinde kuyruk sokumu agrısı oluyormu ben 3 gündür majfoldum oturup kalkerken aglıcam neredeyse 🤦♀️🤦♀️
Trabzon Yelizege1991_ ahhhh ahhhh kuyruk sokumu beni yedi bitirdi . Çok kötü bir ağrı . Ama sanki ilerledikçe ağrım azaldi yada çok yormuyorum kendimi ondan da olabilir. Geçmiş olsun 🥴
Yelizege1991_ Trabzon Trabzon teşekkür ederim karnımız büyüdükçe oluyor belkide zaten benim hergün biryerim agrıyor🤣🤣çok şükür bin şükür genede
Yelizege1991_ Sinm galiba öyle kızçelerr 8 yaşında oğlum var böle değildim çok kolay geçirdik gerçi 32 haftada doğdu oda aceleciydi
Edaahs Yelizege1991_ keşke 3 gündür ceksem 25 haftayım 11 haftadan beri cekiyorum bazen ağlıyorum ağrıdan
Blackcloud Yelizege1991_ bi arkadaşta muzdaripti bu konudan doktora gitti gebelik enfeksiyonu muydu neydi ismi ya iltihap vardı doktor patlattı dikkat et
Edaahs Yelizege1991_ teşekkürler . İlk aylarda kusmaktan sinirler zedelenmiş şuan için yapıcak bişey yok cok yormamaya calısıyorum d vitaminine başladık daha iyi hissediyorum
Vera18 Malesef benimde yürüdükçe ya da uzun süre ayakta durdukça çok ağrı yapıyor 😔 doktorum normal dedi rahim genişlediği için bele ve kalçalara vuruyormuş ağrısı