Ebru9360 Kizlar bugun ogleden beri sol kasigimda bi batma hissi var ara ara cok fena batiyo sizde bu hissi yasayan varmi 11+1
[silindi] Canım bende hep sol tarafımda Ağrı hissediyordum dr sordum kasıkta bel de Ağrı olabilir normal rahim büyüyor baskı yapıyor dedi endişelenme ayağının altına yastık koy uzan gecene kadar