LittleAnne 7 haftalığım 15-20 Nisa’n arası demişti doktorum 🥰 yaza geliceği için seviniyorum çünkü ben biraz evhamlıyım çocuğu kat kat giydirirdim doğalgazıda fullerdim 😂😂 babası çok seviniyor şuan yaza geldi diye 😂😂
Zehranur23 Bende Nisan annesiyim tahmini doğum tarihi 21.Nisan 😍 7hafta 2günlüğüz daha 😍 neler yaşıyorsunuz hepiniz bu dönemler sohbet edelim ?
Vera4706 Zehranur23 şahsen bulantı yok kusma yok arada kasık ağrısı o kadar bazen hamile değilmişim gibi hissediyorum😅
Birpsikolog Nisan 2020 anneleri facebook grubu https://www.facebook.com/groups/937861939888402/?ref=share
Sekerpare 10+0 benim de Nasip se sağ kasık batması ve ağırlık var ayakta durunca belim kasigim ağrıyor