Mislimelek bana da ailesel sorunları varmış gibi geliyor, önce bunları çözmeleri ve hazır olmaları lazım evlat sahibi olmak basit birşey değil bence de. İlla ki olumsuz durumlar yaşanıyor kaygı stres yapıyoruz ama bunun hayatımızı ailemizi yavrumuzu etkilemesine izin vermemeliyiz. Biz güçlü olmalıyız ki anne olarak bebeğimiz de olsun ❤ lohusalık durumunu hiç yaşamadım eminim endişelerimiz olucak yapabilecek miyim sütüm yeticek mi diye veya yardıma ihtiyacımız olacağı günler olucak belki yalnız kalacağız ama bazı şeyler yaşanıyor önüne geçilmiyor ne kadar anı yaşayıp iyi düşünürsek ve en az hasarla atlatabilirsek o kadar iyi. ALLAH yardımcıları olsun, sabır versin o ailelere de. İnsan bunları duydukça üzülüyor cidden. Benim annem lohusalık yaşamamış diyor benim onu yaşama lüksüm bile olmadı depresyonmuş bilmem ne, çocuğuma bakmam gerekiyordu yardımcı olcak kimsem de yoktu başardım diye anlatır. Hayat şartları işte.