haklisinesracim Kizlar talipli olduğum hastane GATA ama orda randevu kapalı 2 haftadır gebe ye bakmıyorlar ve çok sıkıldım bu durumdan direkt gitsem sıra alabilir miyim artık 38 deyim sürekli takipte de olmam gerekir. Napayım sizce
CanNurdan haklisinesracim ben geçen hafta 2 hafta sonrası için aldım 🤔 MHRS indirin sürekli ordan takip edin
haklisinesracim CanNurdan ben de aldım ama Dilek hanım in görevlendirmesi çıkmış iptal oldu 😔 şimdi de gebe hariç diyor tüm randevular icin