Nehirr88k spermleri düzeltmiyorlar ama tedavi esnasında senin 10 yumurtan oluştuysa o zaman erkekten gelen o milyonlarca sperm arasından 10 tane en kaliteli en yapısal ve şekilsel düzgün olanı seçip döllenme icin yumurtanın içine veriyorlar spermi. Kadında sorun yoksa morfoloji tüp bebek açısından çok sıkıntı degil ,genelde yaşa da bağlı ama başarı oranı yüksek diye biliyorum.