Basakmom Guzel anneler Bugün sat a gore 31+5 im. 37.haftaya kadar çalışmak istiyorum. Cuma günü yani 32+0 da gidip çalışabilir raporu alacağım bir sorun olmazsa. Yalnız sorum su bebeğim bir kaç gün geriden geliyor. Bu rapor sat a gore veriliyor değil mi? Yani yoksa haftaya mi gideyim raporu almaya bilemedim. Sizler nasıl yaptınız?
EngucluAnne Basakmom hiç bilmiyorum canım ama bende çalışıyorum henüz 18 haftalığım ama yine de burda durayım yararlı bilgiler edinebilirim
MinnosAnnis Basakmom canım bende şuan 31+4 üm Cumartesi günü 32+0 olacağım mecburen Pazartesi yani 32+2 de alacağım çalışır raporunu bebeğin geriden gelmesi değil direk sata göre hesaplama yapılıyor diye biliyorum ben
Babymam Basakmom keske doktoruna sorsaydın canım benim 2 hafta geride olduğu için 32 mi sata göre değil ultrasona göre verdi geç doğar dedi
Basakmom Teşekkür ederim kızlar. Cuma gideceğim zaten 32+0 oluyor. Aslında anlamıyorum kilo olarak normal haftasında ama bacak boyunu ölçünce küçük çıkıyor