Busenur10 Annelerrrr 13+4 günlüğüm ve yaklaşık bir haftadır başım ağrıyor yatıyorum kalkıyorum baş ağrısı yaşıyorum. Sizde yaşıyor musunuz ? Ve çözüm olarak neler yapıyorsunuz ?😓
Elfida10 Busenur10 ay sorma ben 18 haftalık oldum hala ağrıyor. Ben nane yağı kullanıyorum şakaklarıma masaj yapıyorum üstüne uyku çekiyorum geçiyo dahada dayanılmaz olursa parol içiyorum artık çaresizce
Evremm Busenur10 bende 12+1 deyim canm vücut fazla kan üretirmiş o yüzden baş ağrısı olurmuş bendede var 😕
Smraa Busenur10 canım ağrı kesici falan içme bence bende senin gibiydim başım çatlıyodu nerdeyse mutfak havlusunu soğuk suyla ıslatıp alnıma koyuyodum soğukluğu gidince bi daha yıkayıp koyuyodum iyi geliyodu ağrısı geçiyodu bi dene istersen