Busranrunal 14 +2 ikiz hamileyim kaşık ağrılarım.ve bel.agrilarim.oluyo sizde dr okuyo mu acaba norma.mj bilemedim cumartesi kontrolüm var
Mel_yuz Busranrunal benim bebişim tek 🙂 ama sağ bel ağrım çok oluyor özellikle yataktan kalkınca normal canım rahim genişledikçe baskı oluyor o da bele kalçaya falan vuruyor ağrısı 🙂
Krbyr91 Bende 14 haftalık oldum aynen bel agrılarım var benimde miğde bulantılarınız nasıl benim sanki azaldı biraz inş ii dir 🙏🏼🙏🏼
Bhr123 Bende 14+2 benim de bel kasık ve bacaklarım çok ağrıyo ikincibebişim kızımda böle ağrılarım yoktu bende bidahaki kontrolde sorucam Dr Bazen affedersiniz popom bile ağryo😑😑😑
Sevgim Busranrunal Canım maden suyu içsen magnezyum eksikliğine iyi geldiğini duydum ben günde 2 3 tane içiyorum
Busranrunal Sevgim ilaç verdi dr aslinda içiyorum da madensuyu ama ikiz olduğundan fazla eksik okuyo galiba
Arse Bizde 14 olduk migde bulantilarim gecmedi hala devam ediyo bel agrisi da artti sanki ilk zamanlara gore ben mihde bulantisi gecse agrilara raziyim gerci 🤣🤣