Beto Şuan yenidoğanda. Şöyle söylüyeyim kalbiyle alakalı bana bir sürü şey söylemişlerdi biliyorsundur sende. Aortta daralma delik falan diye büyük ameliyatlar olacak kaydedebilirsin filan diye. Ama hiç biri söylenildiği gibi çıkmadı. Daralma yok çok şükür. Kalbinde küçük bir delik var evet ama kendiliğinden kapanabilecek bir delik ameliyatlık bir durum değil. Onun dışında iç organlarımız ile alakalı başka bir durum söylemedi şuanlık doktorlar. Görüntü olarak da ayaklarda biraz ödem var ilk doğduğunda mordu biraz ayakları ama şuan geçti o morluklar sadece şiş kaldı onlarda zamanla geçecek inşallah🤲🏻 Doktor başka bir bulgu olmadığını söyledi ama bana birazcık boyunda kalınlık var gibi geliyor ama ben çok incelediğim için sanırım.Bu şekilde şimdilik. Ama çok masum ve çok güzel bir kız🥰😍