Snm1996 Medine_1992 bende kecioren eğitim araştırmaya gidiyorum sevgi hanım nurcihan karakurt emre arıkan çok iyi bir doktor
Medine_1992 Snm1996 yeni doğan ünitesi yok dediler bende o yüzden tercih etmedim aslında evime çok yakın
Medine_1992 Snm1996 ay doğrudur canım yorumda okumuştum ne bileyim insan Ankarayı bilmeyince işte bakalım Sami ulusta karar kıldım enson işte hayırlısı
-Nur- Eren1merve Merhaba bende Sami Ulusta kontrollerimi sağlıyorum. Doğumunuz nasıl oldu. Memnun kaldınız mı ?
Ayperii966 dhmiclk ben orda doğum yaptım doğum anında yanına birini almıyorlar odana geçince rekatçi kalıyor
Ftmbyrktar_1990 Medine_1992 aslında başında beri zübeydedeydim iyi doktorlarda denk geldi ama hepsi stajyer odada 2 kişiydik vs çokta sıkıntı değildi ama ilk akşam yanında birini istiyosun almıyolar 😡
Legolast Medine_1992 bende haftaya pazartesı elıf yılmaza randevu aldım.Oraya takıp oluyorum toplam 2 kere gıdebıldım .asıstan oluyor ama genelde elıf hanımı1 kere gordum asıstan muayene edıyor