Mavispembis1_ Merhaba kızlar 19+2 haftalık hamileyim. Sağ göğsüm sol göğsüme göre çok şişti ve çok kaşınıyor. Kaşınmasını anlıyorum büyüdüğünden dolayı fakat tek taraflı olması beni çok korkutuyor. Biri diğerine göre çok büyük 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Başına gelen duyan eden var mıdır acaba aranızda ?
seymakumatarnsf Mavispembis1_ Benimde öyleydi ama ben çok üstüne düşmedim. Halk arasında "sağ" göğsün büyük olması erkek olduğunu gösterirmiş😂Benim ki erkek. Ama dediğim gibi çok da önemsemedim. Bir problem yoktur. Şu anda 31 +5 teyim. Düzeldi😊
sevval55 Mavispembis1_ benimde sağ göğüsüm daha cok büyüdü🙄 ama zaten her zaman bi göğüs daha büyük olur
Mavispembis1_ seymakumatarnsf doktor kız diyor ama ne bileyim öyle bir kaşınıyor ki yırtasım geliyor 🤦🏻♀️
Melekhazal Onunla alakası Yok 😌 her hamilelik farklı oluyor zaten benim ilk hamileliğim de sağ büyük tü kızım oldu ikinci ye hamileyim suan da sol büyük doktor kıza benzetti ama belli değil hayırlısı
Mavispembis1_ Melekhazal acaba neden oluyor ki? Peki Doğumdan sonra iki göğsünüzün süt oranı aynımıydı?