Yrncbci Merhaba güzel anne adayları 🤗 26 haftalık olduk ama hala isim bulamadık 🥺 etrafta çok herkes aynı isimleri kullanıyor. Sizin erkek bebek isim önerileriniz nedir ??❤️
Deletedmom6 Yrncbci Bende 21+2 yim ve hala isim konusunda kararsızım ama bi tek Atlas ta kaldım herkesde çök beğendi sanırım eşimde kabil ederse Atlas koymayı düşünüyorum
Deletedmom6 Yrncbci ÖZLEMİR , ÇAĞDAŞ , AREL , POYRAZ, , KARAN, TOPRAK , , KAYRA , POLAT , ATLAS , ASLAN YAĞIZ ,TALHA, AREN, TUĞRA, Duhan, ENSAR , ADAR , ALAZ , ALTAN , ALTAY
Sinemmom Ben de 27 haftalık hamileyim oğluşum için o kadar çok isim düşündüm en son Kuzey ismine karar verdim. Biraz daha düşünsem ondan da vazgeçerim diye düşünmüyorum artık 😉 Kuzey, Kerem, Aras, Mete, Çınar çok güzel bence 👶👼 Allah sağ salim kavuşmayı nasip etsin hepimize 🙏🏻😍
Yrncbci Sinemmom bende kuzey istiyordum ama eşim sıcak bakmadı 🙈 bende o yüzden başka isimler bakmaya başladın ama hala aklım kuzeyde 😭
Nur_Nur çocuğumun sınıf arkadaşlarının isimlerini şimdiden görebiliyorum şu an en çok duydugum isimler Aras Yamaç Asaf Batu Ege Kuzey ben Yakup Salih Yahya gibi isimler düşünüyorum. oğlum da isminden memnun olur umarım, bana neden ciks isim vermediniz demez 😁
deletedmom220 gebeliğimin başından beri erkek olursa ilk başta Yağız koymaya niyetliydik şuan Kayra koymayı düşünüyoruz bakalım ilerleyen dönemlerde değişmezse fikrimiz Kayra olacak 😂😍
yaseminbeysir Biz Miraç ismini koymaya karar verdik oğlumuza ama seni çok iyi anlıyorum bir sürü ismi eleye eleye sonunda karar verdik😄
Cigdem1987 Merhaba bayanlar, benim de oglum olacak insallah 🙏 suan 26+2deyim. Bende Allah nasib ederse '' Gökmen '' ismini koyacagim. Ilk duydugumda cok beğenmiştim ve cok da bilinen bir isim degil 💕
eymosunannesi Cigdem1987 bende gökmen ismini düşünüyorum oğlumun adi Eymen ikincide babası gökmen olsun dedi uyumlu bence yanlız olmadigima sevindim
Mucizem_06 Cigdem1987 içim e su serpildi 😂 bnde daha yeni post açmıştım gökmen kiz mi erkek mi ismi diye cok mutlu oldum bnden baska erkek bebek koyacak olan varmis 🤩 sağlıcakla alalim kucağınıza insalllh
Deletedmom6 Yrncbci Ewet ben hatta şimdi msj attım Eşime ben Atlas ta kaldm herkeste onu beğendi diye tmm o olsun diyor ama 🤦♀️
Afra34 Aziz Enhar koymak istemiştim ama eşim Ömer Asaf ismini rüyada gördüğü için onda karar kıldık 🙈🤗
Nur_Nur Afra34 ruyada görme işleri bana psikolojik gibi geliyor. ben olsam hiç prim vermezdim. ya da erken davranırdım aaa rüyamda su su ismi gördüm derdim 😂😂 cevremde de var böyle rüyamda gördüm deyip bi isimde ısrar eden. erken davranan golü atmış oluyor 😁
Deletedmom0071 2kezanne Hz. Ömer isminin yanına bir yahudi isminin konulduğunu duysa üzülürdü. Yine de siz bilirsiniz 🙋🏻♀️🌸