Bserappp İlk hedefin 28,30 hafta olsun sonra 34. Hafta. Böyle böyle kendini motive et canım. Seni anlıyorum çünkü benim de bebeğim tüp bebek dikişliyim ve başından beri sıkıntılı bir hamilelik geçiriyorum. Endişe hep oluyor ama vücudunu iyi dinle. Genelde hamilelik için ağrılar normal diyorlar ama riskli gebeliklerde ağrı hep risk. Ağrın olduğu zaman sakın ihmal etme. Doktorum bana ağrın, sancın, kasılman olursa hemen gel demişti.