hkmtcnr kızlar nasil bi beşik almayi düşünüyorsunuz ben hagla karar veremedim e bebekte park yataklarda indirim var 😞
Dicle0103 hkmtcnr ben büyüyen besik aldım odam cok buyuk benim simdilik benim odamda artik sonra kendi odasina yerlestiricez 😊
Bsnrck hkmtcnr. Ben park beşik aldim dün geldi ve cok da tatlı. aslinda cok begenmistim netten bakinca ama bebek acisindan rahat olur diye düşünerek aldim hemde katlayinca kucuk oluyor biyere giderken alır götürürüm hem bebegim hem bej rahat ederim 😍
NaimeYilmaz hkmtcnr anne yani için safe side aldm 350ye dusmus tekrar gelır gelmez kurduk ve bayıldık odada yapıcaz oraya buyuyen besık alıcZ
BebegimiBeklerkenN Bi büyüyen beşikli oda takimi aldık piercardinin ürünü birde sepet bessik aldım anne yani için
Feride06 Kızlar bana 3 tane lazım beşik.. nasıl alsam diye düşünüp duruyorum özel yapim olacak galiba hiç bulamadim sadece nette gördüm
OzlEmrah Feride06 Bana da iki tane lazım bende özel yaptırmayı planlıyorum ikizlerime odasını. Hep aynı renk beşikler bakalım nasıl olur ne olur ne yaptırırım çok kararsızım 😅😂
deletedmom04 Yeğenimin odası var 4e girecek hala oyun oynuyor annesiyle yatıyor. Acaba anne yanı alsam da odasını büyüyünce mi yapsam diyorum. Bi de kaçıncı haftalarda aldınız yatak beşik odayı?
Aysenn Odasına büyüyenlerden sallanmayan yatak bir de salon ve yatak odasında gezdirmelik sepet beşik aldık biz 😊