Mehtaponur ben sada hastanesinde yaptırmıştım 135 tlye ama hiç memnun kalmadım tavsiye etmem. Renkli resim vermedi hiç cd veriliyormuş onu vermedi🤷🏻♀️ Bakarken bana hiçbişey anlatmadı ağzını bile açmadı detaylı ultrasonu yapan doktorun adını bilmiyorum hep o doktor mu bakıyor omuda bilmiyorum ama ben hiç memnun kalmamıştım 😁