cikolatakahve Kızlar gebeliğin 16+2 haftasındayım. Kan ilacı hangisini kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?
eslemimm58 Ben hap içemediğim için maltofer kullanıyorum küçük şişede tadı güzel sabah akşam aç karnına kullanıyorum
cikolatakahve Ben de gynoferon başladım bakalım kızlar. İki gündür kullanıyorum bi sıkıntı görünmüyor.