Ardabusra
Elfgncr
bende 24+4üm. 15dkdan fazla uzun yürüyünce ayak tabanım ağrıyor. taban çökmesi gibi. ve karnımın alt kısmı gergin elim ovmaya gidiyo ama net belli bi acı yok. rahatsız sadece. ve bunlar bu hafta başladı
biraz daha yorgun hissediyorum vücudumu