Bayanhamile Selam kizlar hamileligimden once yuz icin igneli epilasyona gidiyordum ama hamilelikten dolayi gidemiyorum. Tuyler cikmaya basladi cok rahatsiz oluyorum ozellikle cene alti icin tuy sarartici kullansam problem olurmu sizce 10+3 gunluk hamileyim. Eskiden sarartici kullanirdim ama simdi cok tedirginim. Aranizda yuz veya baska bolge icin tuy sarartici kullanan var mi ?
duygusm Tüy sarartıcı içeriğini doğrudan bilemiyorum ama kullanılacak her ürünün kimyasal içeriğine tek tek bakıp ona göre kullanmak gerekiyor. Özellikle paraben ve A vitamini içerenler kullanılmamalı.
Edanurrr Canım ben de yüzüme lazere gidiyordum ama hamile kalınca lazeri bıraktım şimdi zaten tüm bölgelerime ağdaya gidiyorum gitmişken yüzüme de yaptırıyorum ve bir sonraki gidişime kadar idare ediyor beni sana da tavsiye ederim😊