Kifayet
Tabiki başkalarının da görüşleri önemlidir. Ama öncelik kendinizin görüşü olsun derim. Doktorunuzun size yakınlığı, yardımı, güler yüzlülüğü...
Sizi cevaplariyla tatmin ediyor mu, içinizi rahatlatıyor mu vs. Vs.
Kafanızda tartip biçip güzelce degerlendirirseniz daha iyi ve sağlıklı bir gebelik gecirirsiniz diye düşünüyorum. Hamilelik uzun bir süreç. Kafanıza yatmazsa zaten başka doktorlara yönelirsiniz..😇😇😇