Hilal_celik54 Kızlar bugün 14. Haftam bitti sabahtan beri kasiklarımda batma var aşırı akıntım var Bide afedersiniz makatım ağrıyor sanki bisey batıyor arkadan sizce nedeni nedir yaşayan varmı acaba?
Mavilianne Hilal_celik54 Bebeğiniz yer edinip rahminiz genişlediği için akıntı ve vajina ağrısı olması normal diye biliyorum. O dönem bende de vardı fakat siz yine de doktorunuza bir danışın sizin makat ağrısı diyorsunuz
BlsnMhmtKvc Hilal_celik54 bunu dr sorsanız daha iyi çünkü herkezin hamileliği aynı olmuyo malesefki akinti normal ama ağrı tuaf geldi bnada açıkçası korkutmak istemem ama bı dr danışın en iyisi
Hilal_celik54 Mavilianne teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için bu hamileliğinde kabızlık sorunum var acaba ondan olurmu makat ağrısı
Mavilianne Hilal_celik54 O dönemler de kabız olmadım ben. Ama çok fazla zorlandıysa makatınız olma ihtimali olabilir. Randevu tarihiniz yakın mı ?
Hilal_celik54 Mavilianne yok canım 16. Haftada gel dedi ben hamileliğimi öğrendiğinden beri kabızlık sorunum var malesef