Sudesaglam Herkese merhaba, eşimle korunmayı bırakalı 1 ay oldu. Son adetimin üzerinden ise 15 gün geçti. Bu 15 gün içerisinde düzenli bir şekilde ilişkimiz oldu. Hamile olup olmadığımı en erken nasıl anlayabilirim ? Bir sonraki adet tarihimi beklemek istemiyorum çünkü tam adet tarihimde tatile çıkıyor olacağız ve eğer hamile değil isem geciktirici kullanmak istiyorum. Bu sebeple en erken ne zaman test yaptırmalıyım ? Yaptırdığım teste ne kadar güvenebilirim ? Geciktirici kullanmalımıyım ? Kafamda deli sorular ☺️ Tecrübelerinize ihtiyacım var
BlsnMhmtKvc Sudesaglam sağlık ocağına gidip kan ver baksınlar yada özel bı hastaneye acile git baksınlar kan alıp başka türlü ogrenmen zor ztn Allah gönlüne göre versin inşallah 😊
duygusm En erken öğrenme yolu kan testidir. Erken dönemde özellikle negatif sonuç veren ev tipi testlerde yanılma olabilir. Doktora uğramak en iyisi. Emin olmadan hiçbir ilaç kullanmayın derim.
Sudesaglam BlsnMhmtKvc teşekkür ederim😌 tabiki hastaneye test için gideceğim ancak biliyorsunuz ki geciktiriciyi en geç 4 gün önceden kullanmaya başlamam gerekiyor yani adet tarihimden 4 gün önce hamileliğim testte belli olur mu ?
BlsnMhmtKvc Sudesaglam açıkçası geciktirici 30yasindayim hayatım boyunca kullanmadım oyuzden çok bildiğim bir konu değil üzgünüm ☺️