Humakusu bende senin gibi yaşadım canım ntsde sancım vardı ama görünürde bir sancım yoktu eve yolladılar 12 saat evde sancı cekti dakikaları hesaplafım taki 3 dk bir sancım gelene kadar sonra doktora gittim sabah yedide dokuza kadar normal sancımı cektim sonra 1 saat suni sancı verildi10:15 kızım dünyaya geldi tabi 3 yıl önce☺️Şimdi bakalım nadıl olcak