Eda07 valla bi arkadaşım çapada doğum yaptı haftasını hatırlamıyorum ama başına o kadar çok şey geldi ki allahım kimseyi oraya düşürmesin dedim. Gece sancı ve 4 cm açılması varmış biz 5 cm olmadan yatış yapamıyoruz gidin sonra tekrar gelin demişler. Sonra tekrar gidiyorlar kızı normal doğurtmaya çalışırken bağırsakları zarar görüyor ameliyat oldu hemen doğum sonrası. Hastane pisliğinden bide bebek enfeksiyon kaptı 1 haftada yattılar bir sürü olay doğum anında yaşattıklarını hiç anlatmayayım o da seni korkutmayayım dedi üstten anlattı