Gozde_32 ben hiç kullanmadım bu ilacı.doktorlar zaten kişiye göre takvıye verıyolar.bence burdakı ınsanların dusuncelerıne gore karar vermeyın.kimse sizi doktorunuz kadar ıyı tanıyamaz.hangı doktorunuza daha cok guvenıyorsanız ona gore yolunuza devam edın derım ben 🙏🌸