Seymasezer onu yaktırmadan gecmez.kremlerle olucak ıs degıl.arkdsmda vardı dedıgınız kremı kullandı daha cok yayıldı.hamıle olunca bagısıklık sıstemınız dustugu ıcın daha cok cıkıyor.zaten hamılelıkte yakılmıyor dıye bılıyorum.ayrıca normal dogumda yaptırmıyor doktorlar cocuga gecıyomus.