Filizz26 Kızlar 22 yaşında 2.bebeğime 17 haftalık hamileyim. Bır bucuk aydır rahmımde kaşıntı ve yanma var, mantar olduğunu soyledi doktor, gun gectikçe cok kötü olmaya başladı, dokunamaz hale geldim, ilişki sırasında sadece acı ve yanma hissediyorum, artık ağlayacak duruma geldim. Başına gelen varmı? Nasıl geçer Bi çözüm önerin lütfen😣
Zeyk Filizz26 mantar için fitil veya ilaç vermedi mi doktorunuz? Hamilelikte mantar enfeksiyonu ve idrar yolu enfeksiyonu çok sık gözüküyormuş. Bol su, limonlu su, sirkeli su içmeyi deneyin.
Caglaaa1305 Merhaba hamileyken değil ama yeni evlendiğimde cok cektim öncelikle hem eşinin hem senin tedavi olmanız gerekiyor bize öyle yapmustı doktor eşimde hap kullanmıstı bende fitil ve krem kullanmıstım cunkğ öbür türlü geçmiyor birbirinize bulaştırmıssınızdır . Ve doktor bana sey demişti sirke ve suyu karıstur ayda 1 kere şırınga ile vajinaya ver ve sirkeli suyla temizle demişti