Seda_nur etiket yaparak yorum yaparsan yorumlarını görmem daha kolay olacaktır 🥰 ben Şifada gidiyorum 3 haftada 1. Serap hanıma. Ama bir beklentim yok yani 2li test ve detaylıda hep memleketteyim. Adana’da yaptırıyorum o yüzden buradaki seçimlerim çok önemli değil benim için