Rezzan Hanımlar merhaba sağlık ocağında Ebemiz bize sarı dışlı damla verdi d vitaminimi bilmiyorum ama kullanmıyorum unutuyorum sürekli sizde kullanıyormusunuz merak ettim
zcolak Rezzan bana da vermişlerdi canım değer düşüklüğün varsa kullan kötü bir şey değil. Ben doktoruma sorduğumda çok düşük değil kullanmasan da olur demişti. Sen de sor bence.
Fidan_akduman Bende kullanıyorum sarı kutuda her sabah kahvaltıdan sonra 1damla meyve suyuna döküb iciyorum