Ceylin96 canım 21 haftalım hamileyim , gecen basıma geldi . İnanılmaz kasılmalar yasadım , kostur kostur gittim hastaneye , magnezyum verdi ayrıca da crinone jel verdi . ( tüp bebek degiliz üstelik ) faydasını görüyor gibiyim . Rabbim saglıkla versin kucagımıza