Minik_kuzum1 canim benim sezeryanin 3cu gunu geldi sütüm.hemen gelmedi.vucuda bagli birsey
Mesela bende oyle geldi ama baskalarinda hemen gelmisdi.hic birseg yapmiyicaksin hemsirelere diyiceksin mama vericekler bebeye.ama şu sutun gelene kadar memeyi agzina koy mutlaka.yoksa benimki gibi mamaya alisir sutum vardi emmedi geri cekildi sutum 😞
Evet sekerli su vere bilirsiniz icerisine 1 damla limon damlatip.sekersiz suda vere bilirsiniz.1 tatli kasigi kadar falan verin.yinede doktorla konusyn.brn bebeyime 20 cc kadar azcik seekerli çay veriyorum rengi açik yani.10 cc kadar falanda su veriyorum
Mama vericeksinse mutlaka su vermelisiniz hemde sekersiz