Pelin08 aç karnına yapılıyor. 8 saat aç gelmemi istedikleri için sabah 8’de çağırmışlardı. 23-28 haftalar arası yapılıyor. Hiç korkulacak bir şey değil. Elmalı bir içecek içiriyorlar ama ben aç kalınca halsizleştim biraz o yüzden yalnız gitmemekte fayda var. Ama ihmal etmeyip yaptırmak lazım.