Balimm yok canım stres yapma hiç bebişin daha çok küçük o yüzden ufak ufak hissetmeye başlıyorsun hatta ben tam doktor kontrolündeydim o an karnımda bir seğirme gibi oldu doktora sordum bebeğin o işte demişti ☺️ Şuan 37+5 olduk ve resmen içimde maç yapıyor kafaya takma hissedersin