Mukaddes45 Hamileliğimin başlarında bu sorun vardı mantar icin fitil kullandım bitmişti geçen hafta test yaptırdım enfeksiyon sorunu yok fakat bazen su gibi arada da beyaz ya da acık sarı akıntım başladı aynı Durumu yasayan var mı bu haftalarda🙄 erken Doğum korkusunun hat safhada olduğu dönemler sanırım
zcolak Mukaddes45 26+1 günlüğüz bende yaşıyorum bu günlerde günlük ped kullanmama rağmen çok rahatsız ediyor. Erken doğum belirtisiymiş onu bilmiyorum.
Kerem_alyadua Mukaddes45 34 haftalık hamileyim bıktım artık mantar akıntısından 3kutu fitil bitrdim geciyor tekrar baslıyor idrar tahlilinde enfeksiyon cıkmıyor artık bosverdim
Minikkkuzummm Mukaddes45 Benim de o haftalarda çok vardı hala var 30+5 im.. Baya suydu yani.. Çok korkuyordum. Ama doktor bebeğin suyu iyi diyordu sürekli.. Hala korkuyorum..
zcolak Mukaddes45 erken doğum korkusu yazmışsınız ya bende acaba akıntı onun belirtisi o yüzden mi korkuyorsunuz? diye size sormuştum :))
yetimkelebek_23 Bende de 25. Haftalarda olan bir akıntıydı hatta suyum geliyo zannetmiştim mantardan kaynaklı dedi doktorum ve zamanla düzeldi ama bi doktorunuza danışın derim.
Kerem_alyadua Mukaddes45 ebe muayene etti asırı var dedi doğumdan sonra kurtulursn dedi daha fitl kullanmıcm bebeğe zarar vermz dedi
iiisilll Bende de akinti var hafif sari seklinde ama kokusuz biraz enfeksyn vardi ilac kullandim bol bol su icmeye calsiyrm bana doktorum gunluk ped kullanma enfeksiyonu daha da tetikler dedi pamuklu camasir kullanyrm ve surekli degstryrm ozellkle de camasiri yikadktn snra utule dedi
iiisilll Mukaddes45 evet surekli endise duyuyorum ben de insallah sag salim vaktinde kucaklarimiza aliriz bebislerimizi Allah in izniyle 🙏🤲