Prettymomy Günde 3 litre su içiyorum, sulu ev yemekleri şeklinde besleniyorum... daha ne yapabilirim bilmiyorum ya😔 tam bir eziyet oldu benim için, en son makatta kanama bile oldu az bişey😔 kızlar sizin bir çareniz yönteminiz var mı acaba?
Sermec Prettymomy canım 10 haftalık hamıleyım ve ilk kez dün kabız oldum deyim yerindeyse canım cıktı 2 gundur tuvalet isteğim yoktu dün gece birden tuvalet istegi geldı lavobaya cıktım afedersin o bölge genişledi ama bir türlü cıkmadı cnm cok yandı agladım resmen yarım saat ev içinde yürüdüm art arda boş bol su içtim ve o bölgeye zeytinyağı sürdüm ve sonunda rahatladım ama sanirim hala devam ediyor o yuzden genelde sıvı tüketmeye calısıyorum cok zor Allh yardımcın olsun aslında kayısı ve bol bol su önerıyorlar
MrsYay Prettymomy benim normalde de kabızlık sorunum olduğu için hamilelikte dahada fazlalaştı hem kendi tecrübelerim hemde doktorumun tavsiyesi üzerine NLB gold probiyotik kullanıyorum bu arada hergün iki bardak kefir tüketiyorum tavsiye ederim çok faydası oluyor ikisininde
EngucluAnne Prettymomy kesinlikle çaresi yok bende senin gibiyim suyu çok içmeme rağmen kabızlık sorunu çekiyorum demir hapları yapıyormuş ne yazık ki
Prettymomy Sermec çok teşekkür ederim. Size de çok çok geçmiş olsun. Sormayın birde çalışıyorum üstlelik iş yerimdede çok sıkıntı vermeye başladı bu durum. Ikınmakta riskli bizim için bilmiyorum napıcam😔
Prettymomy MrsYay çok teşekkür ederim activia deniyim diyorum yine tekrar onunda çaresi pek olmamıştı ama😓
Osmanlivatanim EngucluAnne nerde okudum hatırlamıyorum ama bir tane armut yiyin arkasından su için, ise yarayacak diye okumuştum henüz denemedim bende bugün deneyeyim
Tuba-25 Her sabah uyanır uyanmaz iki üç tane kuru kayısı ve bir bardak su tükettim ondan sonra düzene girdim bende
Nur0653 Prettymomy her sabah aç karnına 2 yemek kaşığı zeytinyağı içiyorum sıkıntı yaşamıyorum artık size de faydası olur inş
Prettymomy Mmucizem bunu duymamıştım, aç karna şekerli su içmişiz gibi olmaz mı ama zararı olur mu bilemedim
aslimutlu1 Kefir için 😊 bol kefir bagırsaklarınızın sesini duyacaksınız 😁 ben kayısı bol su içtim fayda etmemişti iki gün sonra aynı oluyordum . Mahvolmusdum resmen 😒 kefir içiyordum hergün 🙄 o düzene soktu , geceleri yogurt yedim . Coook iyi geliyordu . Tavsiyelerim bunlar 🙏🏻
Prettymomy aslimutlu1 çok teşekkür ederim, kefiri iç çıkışı hemen alıyım. Hazır alıcam ama mecburen, sizde hazır kefir mi içmiştiniz?
Nurrayy Prettymomy ben de yaşadım kabızlığı çok fenaydım çığlık çığlığa oluyordum. Bol su, kefir içtim gece uyumadan önce, kuru kayısı, kuru üzüm, incir, armut, erik kompostosu posasıyla beraber. Bunların hepsini yaptım şu an çok şükür iyiyim geçti yani
Prettymomy Nurrayy ne mutlu size çok sevindim inşallah bende fayda görürüm 🙏🏽 çok kötü bir şey gerçekten acısı çok fena