Semanurakyel kabul ederlermi derken doktor seçip gidebilirsiniz tabiki kimse size niye geldin demez ondan sonraki takibinizi yapar, ben kanamadan yattım 1 hafta allahım dusurmesin böyle pis böyle ilgisiz bi yer olamaz. Kahvaltı yok yemeklerden midem bulandı zehirlendim. Hemsireler odada dedikodu yapıyo anca. Bi kanlı çarşafımı 3 gün sonra zor değiştirdiler oda azar işittim bide üstüne hasta bakıcıdan. Varsa paran özele git prenses gibi parasını verince altını bile alıyolar afedersin