haklisinesracim hayır sancım kasılmam yok her hafta nst ye bağlıyor 36. Haftada yapacaktı müsait değilim dedim bu hafta yaptı normale uygun muyum değil miyim diye. Herhangi bir açılma yumuşama yok dedi. Daha yolu var yani dedim evet ama yinede belli olmaz dedi