Tugba12345 Ultrasona gore 38+1 sata göre 39.haftamzda Suni sanciyla baslayan ve devaminda sezeryanla sonuclanan hikayem biraz uzun belki daha sonra yazarm suan kizimi emzirmenin mutlulugunu size anlatamam 49 cm 3 kilo 60 gram bi fıstık geldi dunyama allah isteyen herkese nasip etsn oncelikle.herkeese hayirli dogumlar diliyorm 🙏🏼❤❤❤
Deletedmom00170 Tugba12345 Allah sağlıkla büyümeyi nasip etsin inşallah bunu hakkı ile yapabilecek insanlar için anne baba olmasi için dua edin Dileyen isteyen herkese inşallah💙😍
Ezel1323 Tugba12345 sağlıkla büyüt canm 🙏 keşke baştan sezeryan olsaydım dedin mi peki neden normal olmadı?