Melteeeem Arkadaşlar merhaba ☺️ Waikikiden bir kaç birsey alayım dedim oradaki arkadasım yeni doğan seyleri 2 .3 hafta giydireceksin oda duruma göre o bile olmayabilir dedi 0.1 yerine 1m 3 m aldırdı mantıklımı zaten hastane çıkışının içinde hersey olcak dedi mantıklı mı 1m 3m almak
Hll Melteeeem aynen canm en iyisini yapmşsn hemen büyüyorlar cünkü. İlkinde tecrübesizdim bende aldm ama bunda daha bilincliyim cok yeni dogan almam☺️