Oezy_01 benim tam 10 gün gecikmişti canim 4. Gün test yapmıştım kimseye söylemeden tabi negatif çıkmıştı sonra üzüldüm tamam umut etmiyorum kesin adet olucam dedim derken bir baktım 10 gün olmuş eşim gecenin bir vakti test aldı 10 gün geçmesine rağmen silik çizgi çıktı doktor geç döllenme olduğu icin böyle dedi suan 40+5 günlük olduk oğlumuzu bekliyoruz rabbim herkese nasip etsin 🥰