Prensinannesi2020 Çalışan annelerin hakları iş çıkışı tazminatı ve Doğum paraları ile ilgili bilği alabilirmiyim?
zcolak Prensinannesi2020 çıkarken (işten ayrılacaksanız tamamen) maalesef tazminat alamıyoruz. Rapor paramız var 4 aylık brüt asgari ücretimizin 3/4 ü. Birde süt parası var 300-400 civarı bir para başka yok diye biliyorum ben.
Smraozn12 Prensinannesi2020 işten ayrıldgında maalesef tazminat alamıyorsun Bn ayrılmayı dusunuyorum eşim izin vermiyor dıye 1seneyı doldurmadgımız için ewleneli tazminat alabiliyorum ama dger türlü tazminat alınmıyor dıye biliyorm