Melis355 Arkadaşlar mrb benim göbekteki tüyler siyah olmaya başladı öncede tıraş bıçağı ile alıyordum şimdi ufaldi cımbız ile çekiyorum bebeğe bi zararı olur mu
37aysgl Melis355 keşke almasaydın canım onlar dökülüyomuş doğumdan sonra biliyorum kötü görüntü ama 🙈
Mavilianne Melis355 Dökülme ihtimali var dökülmeme ihtimali var. Benim de artmıştı ebeye sordum da öyle aldırdım. Ağda yaptırıyorum ben ama çabuk çıkıyor. Ağda bantlarından kullanıyorum bu yüzden doktora gideceğim zaman hemen yapıştır çek 😌👼🏻
Busra_ka Melis355 karın bölgesini fazla uyarmamak lazım erken doğuma sebep olabiliyor ağda falan önerilmiyor o yüzden