Ygmrbrsakky Kızlar merhaba 17+2olduk artık ufak ufak içerde atışlarını hissetmeye başladım çok şükür Fakat daha şimdiden 3gündür her uyandığımda solumda oluyor ve dışardan gözle görülecek bir dağ şeklinde yamukluk oluyor sizce normal mi? yaşayanlar var mı?
esra1907 Ygmrbrsakky 😂😂😂 benimki sağ tarafımı tanımıyor bile sol taraftan poposunu çıkarıp duruyor 🙄 çok normal canım nerde rahat ediyorsa oraya yerleşiyor
zynpgdkl Ygmrbrsakky 30+5 haftalığım ilk hareketlerini hissettiğim günden beri solumda kafa gögsümün altında ayakları kasıklarımda minicik yumrukları dirseği göbeğimin oralarda oturuyor öyle kızım ☺️.. sağ tarafı sevmiyor mu ne😏
Akademisyenanne Ygmrbrsakky bizim kiz da hep solda. Ben de sola donunce uykuya dalabiliyorum sadece. Ne zaman donsem rahatsiz olup vuruyor. Diger turlu de ben uyuyamiyorum. Surekli bir rahatlik kavgasi simdiden😅 23 haftanin icindeyiz. Cok hareketli poncigim🌸🐣
Superfreshlerim Ygmrbrsakky canım benim ikiz biri sağımda biri solumda minik yumru gibi oluyordu şimdi 18+3 üm ebatları büyüdü sanırım küçük yumru olmuyolar🙈🥰
Dilay8001 Benimki de sürekli solda canım soluma yattığım zaman rahatsız oluyor hanımefendi mecbur yönümü değiştiriyorum 😁18+4üm bu arada
Nur00 Yaa ben 15+2 oldum daha karnım bile büyümedi sizce normal mı ? Bu günleri sabırsızlıkla bekliyorum 😬
Superfreshlerim Nur00 canım benimde öyleydi 2 günde belirginleşti şimdi de çok yok ama hiç belli değil gibi de değil artık🙈
Ygmrbrsakky Akademisyenanne allahım çok güzel ya herkes de aynı duygular farklı hayatlar rahatlığını yerim ben onun sıpalar🤗🤗🤗🤗 Bu arada burdan şunu da çıkarıyorum kız genelde solda oluyor kg’ı doğru👍🏻🥰
Akademisyenanne Ygmrbrsakky tesekkur ederiz ablasi😇 ben de kizin solda durduguna inananlardanim. Cevremdeki buyukler de kiz solda olur zaten diyor🙈😅 belki istisna vardir ama hic denk gelmedim ben🤗