FerideGiray Kendimi bi kaç gündür hafiflemiş hissediyorum artık baya aşağıya indi leğen kemiklerinin arasında herhalde haftaya kontrolüm var çok heyecanliyim nasıl olucak diye sizde durumlar nedir 💖
Gmz88 FerideGiray 36+1 günlüğüz acaba diyorum sezeryan günümü alsam korku sardı benide🤦♀️ vajinamda ağrı var nedense hayırlısı ile kucağımıza alalım inşallah
Mavilianne FerideGiray 35 haftalığım hafifleme hissetmedim henüz bakalım ne zaman hissedicem 🙈 Ama aşşağı çok bastırıyor, sızlatıyor resmen minnak 😂
FerideGiray Gmz88 korku yokta heyecan var çok nasıl olucak diye herşey hazır kızımı bekliyorum bitek ama artık baya mi aşağıda senin de öyle mi
FerideGiray Mavilianne kaburgalarıma çok baskı yapıyordu artık hiç yapmıyor canım daha çok bacaklara bele baskı var indiğinde kesin anlarsın
Gmz88 FerideGiray evet benimde öyle sürekli baskı yapıyor bizim ailede bide genelde 37 yi bitirince doğum yapıyorlar acaba diyorum benimdemi erken olur
FerideGiray Gmz88 canım benimde ailemde öyleymiş ve bebeğimin gelişimi ileride annem ve kayınvalidem de erken olur diyo bakalım hayırlısı
Gmz88 FerideGiray kardeşimin sancıları once başladı ama kendisi hissetmedi nst de çıktı sancısı olabiliyor demek ki