Bahar33 Kızlar 12+4 günlük hamileyim, dün ikili testte doktorum ense kalınlığını 3.3 mm olarak ölçtü ve beni perinatologa yönlendirdi cinsiyetini de kız olarak tahmin etmişti, bu gün perinatologa gittim ense kalınlığını 2.1 olarak ölçtü cinsiyeti için de kız tahmin ediyorum dedi, aranızda perinatologun cinsiyet tahminin yanlış çıktığını tecrübe eden anneler var mı acaba
Zade Bahar33 Bahar33 Canım perinatolog çok çok daha deneyimli oluyor .. Elbette yanılma payı vardır ama sizin Dr nuza göre daha az :)
CinarBaykal Bahar33 canım umarım gönlüne göre olur ama 12.haftamda perinatolog 2li testte %95 kız dedi bana da bizde çok yüksek bir oran dedik herkese söyledik 15. Haftada doktor değiştik pipisini verdi elimize şok olduk 😅
Bahar33 CinarBaykal perinatologda da yanılma oluyorsa ben en iyisi bekleyeyim daha , cinsiyete de kendimi kaptırıp hayal kurmayayım 🤓