Ben hastanede radyoloji de çalışıyordum hastanenin para basan yeri radyolojidir hastanenin parası azalınca doktorlara emir gelirdi bol bol röntgen mr tomografi yazın diye hastanın iyiliğini düşündüklerinden mi tomografi de yıllık almak gereken radyasyon bir defa da alınıyor bizim her doktor her gittiğin hastaneden bi tomo isterler başka ülkeler de kesinlikle yasak Çin’de Japonya da tomo kullanılmıyor bile